Google Analytics ir TAG manager mokymai

Data: Kovo 19 dieną 9.00 – 17.00 val.
Vieta: Julijanavos g. 2 Kaunas II-as aukštas (nemokamas parkavimas, netoli kavinė ir picerija)
Turėti: nešiojamąjį kompiuterį.
Namų darbai:
Kaina: 79 eur (įskaičiuota: 8 val. mokymai, kava, vanduo, užkandžiai)

Paskubėkite registruotis, vietų skaičius ribotas

Kaip įdiegti įvykių (konversijų) stebėjimą svetainėje, ką svarbaus ir naudingo galima sužinoti iš Google Analytics ir Search Console ataskaitų?

Mokymai skirti

Marketingo specialistams, freelanceriams ir verslų savininkais, kurie nori stebėti ar išleidžiami pinigai reklamai atsiperka.

Mokymų metu išmoksite:

  • Kas yra konversija?
  • Kaip veikia Google TAG manager?
  • Kaip susieti Google TAG manager paskyrą su Google Analytics?
  • Kaip įdiegti konversijų sekimą?
  • Kaip testuoti ar trigeriai iššauna?
  • Kaip Google TAG manager konversijas paversti Google Analytics tikslais?
  • Kam naudojami Google Analytics tikslai?
  • Svarbiausios Google Analytics ataskaitos
  • Ką galime sužinoti iš Google Search Console ataskaitų?
  • Interneto svetainės, Google Analytics ir Google Search console susiejimas

Dienotvarkė

9:00-10:00 Google TAG manager veikimo principas
10:00-10:45 Google TAG manager konversijų nustatymas
10:45-11:00 Kavos pertrauka
11:00-12:00 Google TAG manager konversijų testavimas
13:00-14:00 Pietūs
14:00-15:00 Google Analytics tikslų importavimas
15:00-15:15 Kavos pertrauka
15:15-16:00 Google Analytics Ataskaitos
16:00-17:00 Google Search console ataskaitos

Lektoriai

Šarūnas Ribakovas – programuotojas ir multimedijos specialistas sukūręs daugybę interneto svetainių bei elektroninių parduotuvių.

Simonas Naudžius – tarptautiniu lygiu sertifikuotas marketingo vadovas (NIMA B / LiMA B). Skaitmeninio marketingo specialistas, turintis 10-ies metų rinkodaros ir pardavimų bei Google reklamos valdymo patirtį. Vienas iš skaitmeninio marketingo agentūros „Rocket Science Baltics“ įkūrėjų, projektų vadovas.

Lektoriaus sertifikatai:
1. Google
2. LiMA B

Jus taip pat gali sudominti šie mokymai

Rocket Science Baltics mokymų dalyvių atsiliepimai


Google Ads mokymuose gavau tikrai daug naudingos informacijos, kurią jau per pirmą savaitę pritaikiau praktikoje. Mokymų metu buvo demonstruojama ne tik kaip susikurti Google Ads paskyrą/ kampaniją/ skelbimus, bet taip pat buvo parodyta, kaip sujungti skirtingus įrankius, kad Google Ads būtų išnaudojamos kuo efektyviau bei būtų galima tiksliai įvertinti pasiektus reklamos rezultatus. Džiaugiuosi, kad galėjau dalyvauti mokymuose.

Aistė Antanavičiūtė
UAB Kirotech

Lūkesčiai iš dalies buvo išpildyti. Sužinojau daug naujų dalykų, gavau atsakymus į rūpimus klausimus. Kai kuriose vietose pasirodė kad tam tikrus klausimus praėjome per greitai, o prie kai kurių užtrukimo šiek tiek per ilgai.

Anoniminis atsiliepimas

Mokymai išpildė mano lūkesčius. Susikūriau Google AdsAnalytics bei TAG manager paskyras. Gavau bendrinį supratimą kaip reikia dirbti su šiomis priemonėmis ir į ką svarbu atkreipti dėmesį. Supratau ir išbandžiau kaip realiai reikia kurti ir tvarkyti savo paskyrą. Gavau įrankių, su kuriais toliau pats galėsiu dirbti vienas.

Šarūnas Ščerbakovas
Ekologiškų prekių el. parduotuvės savininkas

Sužinojau daug, susidariau pagrindines žinias kaip ir ką toliau daryti norint įvaldyti pagrindinius įrankius darant reklamą. Į tuo metu kilusius klausimus buvo atsakyta, kaip supratau turime leidimą kreiptis į Simoną jei klausimų dar kils, tai smagu. Išėjau sužinojęs tai ko ir buvau atėjęs, džiaugiuosi kad sudalyvavau.

Anoniminis atsiliepimas

Matosi ir jaučiasi, kad lektorius išmano savo sritį. Malonu, kad bendrauja betarpiškai, paprastai ir nuoširdžiai. Jeigu iškyla klausimų ar sunku sekti procesą, lektorius skiria asmeninį dėmesį. Jaučiasi, kad lektorius nori duoti realias praktines, panaudojamas žinias, o ne sausą teoriją ar antraeilius dalykus.

Šarūnas Ščerbakovas
Ekologiškų prekių el. parduotuvės savininkas