paslaugos
SEO paslaugos padės jums atsidurti aukštesnėse pozicijose Google paieškos sistemoje.
Žmogus į internetinių svetainių paieškos langą įvedęs tam tikrą žodį ar žodžių junginį aukščiausiose pozicijose pamato rezultatus, kurie labiausiai atitiko raktažodžius ir kitus kriterijus, jų yra apie 200. Būtent į šiuos tinklalapius ir pakliūna lankytojai.
SEO optimizavimas padeda pritraukti jūsų paslaugomis ar prekėmis besidominčių lankytojų srautą, kuris vėliau gali tapti jūsų klientais ar pirkėjais. Aukštesnė pozicija paieškos rezultatuose – daugiau pardavimų.
Ne vieną svetainę esame iškėlę į pirmąsias Google paieškos pozicijas naudodamiesi MOZ ir Spauskcia white hat SEO metodika.
Tiems, kas nori su SEO optimizavimu susipažinti iš arčiau paruošėme išsamų straipsnį: „SEO – kas tai?“
Reikėtų pradėti nuo vidinio/techninio SEO, jį susitvarkyti ir tada atvesti organinį srautą išorinio SEO dėka. Darbus patartina įgyvendinti per kelis mėnesius. Galime planuoti 4-jų, 8-ių arba 12-os mėn. paketą arba įsigyti vienkartines paslaugas.
Kainos pateikiamos be PVM.
Ieškodami Google paieškoje ieškote ne „gyvai“ internete, o Google svetainių sąraše. Indeksą sukria Google paieškos „vorai“ skenuodami interneto svetainėse esančias nuorodas, todėl labai svarbu, kad jūsų svetainė būtų interneto ekosistemos dalis, turinti tiek vidines, tiek išorines nuorodas. Kuo kokybiškesnis ir patikimesnis išorinės nuorodos šaltinis, tuo jis svarbesnis ir geriau reitinguojamas.
SERP – paieškos variklio rezultatų puslapiai, tai puslapiai kuriuos paieškos sistemos rodo atsakydami į vartotojo užklausą. Pagrindinis SERP komponentas yra rezultatų, kuriuos paieškos sistema grąžina atsakydama į raktinių žodžių užklausą, sąrašas.
SERP puslapiai gali būti: paveikslėlių juosta, svetainės nuorodos, pirkinių rezultatai (produktas ir kaina); panašūs fragmentai (paragrafas, sąrašas arba lentelė); išsamūs straipsniai; žinių kortelė (informacija apie temą), žinių skydelis dešinėje (Wikipedia ir pan.); naujienos; susiję klausimai; Tweet’ai.
Optimizavimo paieškos varikliui vienas iš tikslų yra atsidurti šiuose rezultatuose.
SEO auditas apima techninio, vidinio ir išorinio SEO darbų poreikio analizę. Kaip pasidaryti SEO auditą patiems pasiskaitykite čia. Plačiau apie raktinių žodžių analizę.
Reklama. Visi komunikacijos veiksmai ir marketingo kampanijos sukuriančios nuorodas į jūsų svetainę ir atvedantys kokybišką lankytojų srautą.