SEO paslaugos

SEO paslaugos padės jums atsidurti aukštesnėse pozicijose Google paieškos sistemoje

Žmogus į internetinių svetainių paieškos langą įvedęs tam tikrą žodį ar žodžių junginį aukščiausiose pozicijose pamato rezultatus, kurie labiausiai atitiko raktažodžius ir kitus kriterijus, jų yra apie 200. Būtent į šiuos tinklalapius ir pakliūna lankytojai.

Tinkamai sutvarkius ir prižiūrint Jūsų tinklalapį, į jį galima pritraukti Jūsų paslaugomis ar prekėmis besidominčių lankytojų srautą, kuris vėliau gali tapti jūsų klientais ar pirkėjais. Aukštesnė pozicija paieškos rezultatuose – daugiau pardavimų.

Ne vieną svetainę esame iškėlę į pirmąsias Google paieškos pozicijas naudodamiesi MOZ ir Spauskcia white hat SEO metodika.

Tiems, kas nori su SEO susipažinti iš arčiau paruošėme išsamų straipsnį: „SEO – kas tai?“

SEO paslaugų kainos

Reikėtų pradėti nuo vidinio/techninio SEO, jį susitvarkyti ir tada atvesti organinį srautą išorinio SEO dėka. Darbus patartina įgyvendinti per kelis mėnesius. Galime planuoti 4-jų, 8-ių arba 12-os mėn. paketą arba įsigyti vienkartines paslaugas.

  • SEO auditas – nuo 150 Eur+pvm.
  • Techninis SEO –  nuo 250 Eur+pvm.
  • Vidinis SEO – nuo 400 Eur+pvm (200-400 Eur+pvm/mėn).
  • Išorinis SEO – nuo 700 Eur+pvm (350-700 Eur+pvm/mėn).

Kaip veikia Google paieška?

Ieškodami Google paieškoje ieškote ne „gyvai“ internete, o Google svetainių sąraše. Indeksą sukria Google paieškos „vorai“ skenuodami interneto svetainėse esančias nuorodas, todėl labai svarbu, kad jūsų svetainė būtų interneto ekosistemos dalis, turinti tiek vidines, tiek išorines nuorodas. Kuo kokybiškesnis ir patikimesnis išorinės nuorodos šaltinis, tuo jis svarbesnis ir geriau reitinguojamas.

Paieškos variklio rezultatų puslapiai

SERP – paieškos variklio rezultatų puslapiai, tai puslapiai kuriuos paieškos sistemos rodo atsakydami į vartotojo užklausą. Pagrindinis SERP komponentas yra rezultatų, kuriuos paieškos sistema grąžina atsakydama į raktinių žodžių užklausą, sąrašas.

SERP puslapiai gali būti: paveikslėlių juosta, svetainės nuorodos, pirkinių rezultatai (produktas ir kaina); panašūs fragmentai (paragrafas, sąrašas arba lentelė); išsamūs straipsniai; žinių kortelė (informacija apie temą), žinių skydelis dešinėje (Wikipedia ir pan.); naujienos; susiję klausimai; Tweet’ai.

Optimizavimo paieškos varikliui vienas iš tikslų yra atsidurti šiuose rezultatuose.

SEO auditas

SEO auditas apima techninio, vidinio ir išorinio SEO darbų poreikio analizę. Kaip pasidaryti SEO auditą patiems pasiskaitykite čia. Plačiau apie raktinių žodžių analizę.

  • Tikslinės auditorijos poreikių analizė
  • Lankytojų elgesys ir srautas svetainėje
  • Konkurentų analizė
  • Raktinių žodžių analizė.
  • Užklausų frazių analizė, pagal kurias lankytojai randa svetainę
  • Svetainės klaidų analizė
  • Turinio tobilinimo poreikis

Techninis SEO

  • Svetainės struktūra – ji turi būti aiški ir logiška, suprantama tiek lankytojui, tiek paieškos variklio voriukui
  • HTTPS – apsaugantis sertifikatas, užkoduojantis informaciją, kad niekas neįsiterptų tarp serverio ir lankytojo kompiuterio
  • Svetainės veikimo greitis – lankytojai neturi kantrybės lėtai veikiančioms svetainėms ir gali išeiti tęsti paiešką pas konkurentus
  • Robots.txt – nurodo, kuriuos puslapius paieškos variklis turėtų patikrinti, kuriuos blokuoti
  • Svetainės žemėlapis (Sitemap.xml) – parodo paieškos varikliui informaciją apie svetainės struktūrą ir nuorodas
  • Nuorodos (URLs) – turi būti su raktiniu žodžiu, ne ilgos, žodžiai atskirti simboliu -.
  • Nuorodų peradresavimas – 301 perkelta visam, 302 laikinai.
  • Dublikuotas turinys arba nuorodos – reikia nurodyti kuris pagrindinis.
  • Struktūriniai duomenys – parodo paieškos varikliui informacijos tipą, kurį galima atvaizduoti SERP lange.
  • Svetainės statuso kodai – Viskas geri – 200, suslapis neegzistuoja – 404, serverio klaida – 500.

Vidinis SEO

  • Puslapių ir produktų META aprašymų kūrimas
  • Paveiksliukų pervadinimas su raktiniais žodžiais
  • Paveikslėlių dydžio optimizavimas
  • FAV icon įkėlimas
  • Turinio pritaikymas Google paieškos sistemai
  • Susiejimas su Search console, Google Analytics, Google My Business
  • Vidinių ir išorinių nuorodų pridėjimas
  • Išsamūs svaetainės tekstai, pateikiantys aktualią ir klientui svarbią informaciją
  • Išsamūs paslaugų ir tekstų aprašymai
  • Dažnai užduodami klausimai (DUK)
  • Klientų atsiliepimai
  • Įgyvendintų projektų pristatymas
  • Video, klausimynai, infografika ir kiti patraukliai turinį pateikiantys bei išlaikantys lankytoją svetainėje elementai

Išorinis SEO

Reklama. Visi komunikacijos veiksmai ir marketingo kampanijos sukuriančios nuorodas į jūsų svetainę ir atvedantys kokybišką lankytojų srautą.

  • Straipsnių rašymas ir talpinimas TOP100 portaluose
  • Nuorodų talpinimas straipsniuose internete
  • Nuorodų talpinimas SEO kataloguose
  • Nuorodų talpinimas klientų, tiekėjų ir partenrių svetainėse

Atliekami darbai

  • Interneto svetainės auditas
  • Tikslinės auditorijos poreikių analizė
  • Konkurentų analizė
  • Raktinių žodžių analizė
  • Techninis SEO
  • Vidinis SEO
  • Išorinis SEO

Įrankiai kurios naudojame svetainių auditui

Keli patarimai kaip susitvarkyti SEO patiems. Nuoroda į įvykusius SEO mokymus.

Mūsų darbai ir teikiamos paslaugos.

Parašykite ir sužinokite kainą.