„Rocket Science Baltic“ direktorius Šarūnas Ribakovas sako, kad konkurencija rinkoje – dar vienas iššūkis, dėl kurio skauda galvą tiek dideliems, tiek mažiems verslams, nepaisant situacijos pasaulyje. Jis pasidalino patarimais, kas būtina, norint, kad įmonė „išlaikytų galvą virš vandens“ ir galėtų vykdyti tarptautinę plėtrą.
– Lietuvoje kaip ir visame pasaulyje, turbūt didžiausią poveikį ekonomikai ir verslui turėjo COVID-19 pandemija. Nestabili ekonominė situacija įnešė daug chaoso ir nežinomybės, dėl to dažnu atveju verslai priverčiami keisti ilgalaikius tikslus, bandydami prisitaikyti prie rinkos nestabilumo ir taip išlikdami konkurencingais rinkoje. Konkurencinga aplinka taip pat yra nemažas iššūkis šiandieniniam verslui Lietuvoje. Lietuvos rinka yra ganėtinai nedidelė, tad verslui, ypač naujam, užsitikrinti rinkos dalį tik Lietuvoje, be galimybės užsiimti eksportu, yra tikrai didelis iššūkis. Pastebiu tendenciją, kad verslai susiduria ir su dideliu specialistų trūkumu. Jei versle esi naujokas, bet nori augti (o augimas galimas tik su aukšto lygio specialistais), pritraukti žmogų su dideliu žinių bagažu ir patirtimi – sudėtinga užduotis.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/projektai/kiekvienas-gali/ekspertas-papasakojo-apie-neisnaudotas-rinkas-cia-laukia-ir-dideli-pinigai-ir-pletra-96134367