Startuoja skaitmeninio marketingo mokymų ciklas

Startuoja pavasario skaitmeninio marketingo mokymų ciklas. Įkvėpti klientų ir mokymų dalyvių atsiliepimų sukūrėme mokymų programas. Nusprendėme pasidalinti 10 metų kaupta rinkodaros patirtimi.

Mokymai skirti

Verslininkams, marketingistams ir freelanceriams – visiems, kurie nori suprasti kaip pasinaudoti galimybėmis, sužinoti svarbiausius dalykus ir auginti savo verslus.

Mokymų temos:

  • Skaitmeninio marketingo pagrindai
  • Google Analytics ir TAG manager
  • Facebook
  • Google Ads
  • SEO
  • Interneto svetainės kūrimas
  • Elektroninės parduotuvės kūrimas

Mokymų perlas – dviejų dienų elektroninės parduotuvės kūrimo mokymai, po kurių išeisite su veikiančia el. parduotuve. Mokymuose kalbėsime ne tik apie įrankius, bet ir apie pirkėjų personas ir keliones. Paliesime strateginio marketingo, duomenų analizės, Growth Hacking ir LEAN temas.

Mokymų lektoriai

Praktikai, sukūrę daugybę kampanijų ir el. parduotuvių.  Neskubėdami vesti mokymų lektoriai padės kiekvienam dalyviui suspėti ir suprasti visą medžiagą. Daug laiko skirs asmeninėms ir grupinėms konsultacijoms, kad visi mokymų dalyviai gautų maksimalią naudą.

Paskubėkite registruotis, vietų skaičius ribotas.

Rocket Science Baltics mokymų dalyvių atsiliepimai

Google Ads mokymuose gavau tikrai daug naudingos informacijos, kurią jau per pirmą savaitę pritaikiau praktikoje. Mokymų metu buvo demonstruojama ne tik kaip susikurti Google Ads paskyrą/ kampaniją/ skelbimus, bet taip pat buvo parodyta, kaip sujungti skirtingus įrankius, kad Google Ads būtų išnaudojamos kuo efektyviau bei būtų galima tiksliai įvertinti pasiektus reklamos rezultatus. Džiaugiuosi, kad galėjau dalyvauti mokymuose.

Aistė Antanavičiūtė
UAB Kirotech

Lūkesčiai iš dalies buvo išpildyti. Sužinojau daug naujų dalykų, gavau atsakymus į rūpimus klausimus. Kai kuriose vietose pasirodė kad tam tikrus klausimus praėjome per greitai, o prie kai kurių užtrukimo šiek tiek per ilgai.

Anoniminis atsiliepimas

Mokymai išpildė mano lūkesčius. Susikūriau Google AdsAnalytics bei TAG manager paskyras. Gavau bendrinį supratimą kaip reikia dirbti su šiomis priemonėmis ir į ką svarbu atkreipti dėmesį. Supratau ir išbandžiau kaip realiai reikia kurti ir tvarkyti savo paskyrą. Gavau įrankių, su kuriais toliau pats galėsiu dirbti vienas.

Šarūnas Ščerbakovas
Ekologiškų prekių el. parduotuvės savininkas

Sužinojau daug, susidariau pagrindines žinias kaip ir ką toliau daryti norint įvaldyti pagrindinius įrankius darant reklamą. Į tuo metu kilusius klausimus buvo atsakyta, kaip supratau turime leidimą kreiptis į Simoną jei klausimų dar kils, tai smagu. Išėjau sužinojęs tai ko ir buvau atėjęs, džiaugiuosi kad sudalyvavau.

Anoniminis atsiliepimas

Matosi ir jaučiasi, kad lektorius išmano savo sritį. Malonu, kad bendrauja betarpiškai, paprastai ir nuoširdžiai. Jeigu iškyla klausimų ar sunku sekti procesą, lektorius skiria asmeninį dėmesį. Jaučiasi, kad lektorius nori duoti realias praktines, panaudojamas žinias, o ne sausą teoriją ar antraeilius dalykus.

Šarūnas Ščerbakovas
Ekologiškų prekių el. parduotuvės savininkas